התחלנו דלדול 2009

אתם מוזמנים להעלות כל נושא שעולה על דעתכם וקשור למרוץ המטרה של רוב חברי המועדון.
אתם מוזמנים להתאמן ביחד איתנו ולהצטרף לחוויה של אימונים קבוצתיים עם רוח, הנאה והשגיות.
foggy1
הודעות: 402
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי foggy1 » 02 ינואר 2009 20:09

אני כבר יום וחצי בדלדול, בבקשה רעיונות למה אפשר לאכול.הדלדול יסתיים לאחר הריצה של יום ראשון בבוקר.בינתיים אוכל ירקות (כולל גזר, פלפל), תפוחים, יוגורט, ביצים, בשר בקר.נמנע מפחמימות "קלאסיות" לחם, פסטה, סוכרים.תודה

עמית
הודעות: 274
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי עמית » 02 ינואר 2009 23:07

גזר? תפוחים? לא לעניין!

maimond
הודעות: 147
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי maimond » 02 ינואר 2009 23:50

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>אני כבר יום וחצי בדלדול, בבקשה רעיונות למה אפשר לאכול.הדלדול יסתיים לאחר הריצה של יום ראשון בבוקר.בינתיים אוכל ירקות (כולל גזר, פלפל), תפוחים, יוגורט, ביצים, בשר בקר.נמנע מפחמימות "קלאסיות" לחם, פסטה, סוכרים.תודה<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>גזר, תפוח מחוץ לתחום. כלל האצבע הוא כל מזון שמכיל עד 5% פחמימות. [url="http://www.dbalance.net/DDefault.aspx#r&438,2,384"]<font color=red><b>כאן</b></font id=red>[/url] תוכל למצוא ערכים תזונתיים של מזונות שונים.בשנה שעברה מצאתי שלאכול מזונות שמנים יחסית מקל במשהו על החולשה הגופנית והסוטול המעיק. למשל, סרדינים, גביע קוטג' 9%, חביתה, ולפני אימון, כדי להגדיל את כמות חומצות השומן בדם, שתי כפיות של טחינה גולמית (3% פחמימות בלבד בטחינה גולמית משומשום מלא).

foggy1
הודעות: 402
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי foggy1 » 03 ינואר 2009 02:28

מקבל את ההערה, תודה על הלינק.

golano
הודעות: 410
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי golano » 03 ינואר 2009 07:28

פוגי, אכזבת אותי...עם הגזר והתפוחים.

agroner
הודעות: 1013
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי agroner » 03 ינואר 2009 08:39

למה גולנו, אתה מוזמן, אני מכין יופי של מיץ גזר עם תפוחים, ולמהדרין, עם קצת טחינה גולמית, גם טעים, גם בריא וגם סגולה למרתון מוצלח

סמל אישי של המשתמש
חלושעס
הודעות: 6519
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי חלושעס » 03 ינואר 2009 09:54

תנחומי.הלך המרתון.

foggy1
הודעות: 402
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי foggy1 » 03 ינואר 2009 10:23

בעקבות טעות בשיקול דעת בשלב הדלדול, הייתי שמח לקבל את עצתכם לקצב מרתון חדש :-)בוקר טוב והמשך סוף שבוע נעים, מחר בשעה כזו אני כבר אהיה "מפוחמם".

agroner
הודעות: 1013
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי agroner » 03 ינואר 2009 13:48

foggy, אם זה נראה כמו שזה נשמע, באמת הלך המרתון

foggy1
הודעות: 402
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

התחלנו דלדול 2009

הודעהעל ידי foggy1 » 03 ינואר 2009 15:23

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>foggy, אם זה נראה כמו שזה נשמע, באמת הלך המרתון<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>לא הבנתי, מכיוון שלא הצלחתי להבחין בין הערות רציניות / לציניות.אסכם בכך שאצלי הכל בסדר גמור והולך להיות מרתון מצוין!


חזור אל “מרתון טבריה”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים